Wednesday, September 1, 2010

welcome september

kejap btul rase..mgu dpan da raya..
kat opis pon da b'gema lagu raya..sakannn~
last week da siap pungut siap2 kuih raya, langsir raya,baju raya sume..kcewa tgk bju raya taun ni..
lain aku suh si tailor buat, bile collect bju, haa amik ko..mau nanges air mata darah..
warghhh akak, ape laa dosa aku, name pon baju raya aku, haruss laa ko ikot taste aku bkn taste ko..aleh2 baju kain mahal tu da mcm kain buruk..so alas kaki umah aku taun ni lebih lembut yee..huhu
haishhh..nk mrah lbih2 bju da siap pon..huargghhh..nanges je laaa..

raya taun ni byk yg brubah..
n during raya ni pon ade sesuatu yg istimewa akan b'laku..
3 weeks to go..woww~~its getting closer..
what shud i feel??
xde preparation pun..just m'hrapkan yg t'baik kali ni..

its about time...
for me to learn and experience life,
when we become together,
i hope this will be our gift of love to each other in every way..


*pakai bju ni je la raya nti*


2 comments: