Monday, September 27, 2010

am officially engaged

yesss!! mst terkejut tgk title..dats de event yg digembar gemburkn..
alhamdulillah, sume slamat dilgsungkan n event b'jln dgn jaya nya..even ade kekurangan, maklumlaa 1st time ni b'tunang..huhu
preparation within 1 week, mmg sgt mencabar, majlis mrisik yg ptt b'jln b'tukar jd mjlis b'tunang, sbbnye 'en tunang' (wahhh da tunang okehh) akan t'bang smula bkerja..
so dlm smgu b'kjar2 m'cari masa, dah laa siang kene g keje, mlm g class..but thanks to all yg byk m'bantu dlm event pinky ni..hihi..esp famly, en tunang n fam en tunang..
























banyak lagi gambar event pinky ini akan d'upload
tngah tgu photographer punye pics

~sabar eh~ 


6 comments:

  1. erm...dah agak dah...
    anyway..tahniah cik mast..nnti khwn jgn lp jmpt aku taw...
    cantik baju....i like...
    :D

    ReplyDelete
  2. congrates...
    YESS baju tu memang lawa... berkenan???
    sila contact saya.

    ReplyDelete
  3. beb,hantaran sape wat?faizul?cun ah

    ReplyDelete
  4. lulu~bukan faizul la..
    adik tunang aku..nk tempah leh,rm50 sdulang..;)

    ReplyDelete
  5. mast! so sorry i hv been so0000 busy smp aku tak perasan ko dah bertunang tp rasanya ko takdek kasi tahu aku officially kan?? anyways...im happy for you. dan mahu ko bahagia dunia akhirat okies.. :)

    ReplyDelete
  6. didie~huhu..its ok..smgu pon,aku x sempat war2kan kat sesape..sorry jugak utk ko..;)
    status kite same..hihi

    ReplyDelete